پمپ پریستالتیک با موتور هیدرولیک برای انتقال رنگ بر پایه آب

مورد نیاز یک OEM برای پمپ هیدرولیک

در اینجا در North Ridge Pumps، ما اغلب درخواست های کاربردی دریافت می کنیم که ما را به چالش می کشد، این مطالعه موردی برای انتقال رنگ مبتنی بر آب تفاوتی ندارد. یک OEM با ما تماس گرفت که به راه حل خاصی برای ماشین آلات خود نیاز داشت. آنها به پمپی نیاز داشتند که بتواند رنگ پایه آب را در مقادیر کم منتقل کند، با این حال موتور باید هیدرولیک باشد، امکان استفاده از موتور الکتریکی وجود نداشت.

ماشین آلات آنها از یک سیستم نوار نقاله برای جابجایی خرده های پوست، خاک و غیره استفاده می کند در حالی که رنگ پمپ شده و روی آنها اسپری می شود تا یک رنگ ثابت ایجاد شود. برای مشتری مهم بود که پمپ قابل اعتماد، نگهداری آسان و ذخیره قطعات یدکی آن ساده باشد.

پمپ پریستالتیک FMP 40A71 North Ridge با موتور هیدرولیک، شیلنگ NR و اتصالات فولادی ضد زنگ.

به منظور پاشش یکنواخت محصولات، دبی 1800 لیتر در ساعت در 3 بار مورد نیاز بود، بنابراین پمپ پریستالتیک FMP 40A71 خود را با موتور هیدرولیک ، شلنگ لاستیکی طبیعی و اتصالات فولادی ضد زنگ انتخاب کردیم.

پمپ پریستالتیک تجهیزات عالی برای این مشتری است. تنها قسمتی که با رنگ تماس پیدا می کند شلنگ لاستیکی داخلی است، این تنها قسمت ساییده نیز می باشد، این امر نگهداری و ذخیره قطعات یدکی را بسیار ساده و مقرون به صرفه می کند. عدم وجود مهر و موم مکانیکی به این معنی است که پمپ می تواند خشک شود بدون اینکه اپراتور نگران آسیب رساندن به پمپ باشد. ما به مشتری توصیه کردیم که حداقل یک شیلنگ زاپاس و گریس سیلیکونی را همیشه در انبار نگه دارد تا در صورت ترکیدگی یا فرسودگی شیلنگ، خرابی آن کاهش یابد.

مشتری بسیار خوشحال بود که ما چنین پمپ مفیدی را برای سیستم خود پیشنهاد کردیم، آنها متعاقباً سفارش دادند و اکنون یک پمپ هیدرولیکی قابل اطمینان در حال کار دارند.

مشخصات پمپ پریستالتیک نصب شده در زیر آمده است:

مدل: پمپ پریستالتیک FMP 40A71 با موتور هیدرولیک
مایع: رنگ بر پایه آب
مواد: شیلنگ NR (لاستیک طبیعی).
نرخ جریان: 310 – 2477 L/hr
فشار: 3 نوار
موتور: موتور هیدرولیک، 7 کیلووات، 6 – 48 دور در دقیقه

اطلاعات بیشتر در مورد محدوده پمپ پریستالتیک ما را در اینجا بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *